3 500,00 zł
ABJAR ta opowieść pozostanie w Twojej pamięci
Uwieczniony w złocie Abjar, legendarny ogier czeka na swojego pana, wojownika-poetę Antara.
Abjar przywołuje wspomnienia z dawnych czasów – czasu, kiedy powietrze wypełniały starożytne zapachy z bursztynu, drzewa cedrowego i labdanum. Czas, który przypomina legendarne przygody, z nostalgicznymi zapachami skóry, świeżymi nutami drzewnymi, tytoniem i olejkiem z indyjskiego agaru.
Nabeel Perfumes, 50 lat historii perfumiarstwa, to największy producent perfum w UAE. Do portfolio firmy należy kilka brandów od marketowych, bazarowych przez marki średnie do niszowych i ultraniszowych.
Niszowa marka The Spirit of Dubai dostępna tylko w jednym butiku w Polsce, u nas.
ZEA – założona w 2015 r. „The Spirit of Dubai” wywodzi się z wizji przewodniczącego Nabeel Perfumes, Asghara Adama Ali (Al Attar). Wyruszając na przygodę w przestrzeni, którą określa jako „zorientowany na koncepcję i artystyczny”, Asghar połączył dziedzictwo kunsztu rzemieślniczego Nabeela Perfumesa i jego miłości do Dubaju – miasta, które przez ponad trzy dekady nazywał „domem” – marka pasji „The Spirit of Dubai”. Zastanawiając się nad rozwijającą się historią Emirate, niszowy luksusowy dom zapachowy – opracowany przez niego wraz z synem Mustafą, który jest prezesem marki – wykorzystuje tradycyjne techniki produkcji perfum, doskonalone i doskonalone od ponad wieku, aby stworzyć dwa pokolenia „ jedyny w swoim rodzaju wyjątkowy zapach, zainspirowany kluczowymi elementami wielkiego Emiratu.
Kolekcja niszowa „Pierwsza generacja”, zapoczątkowana w 2015 roku, ucieleśnia samą esencję Dubaju – morze, wydmy, dziedzictwo arabskie, konie arabskie na placu zabaw, gościnność Oud i arabską gościnność, bogaty luksus i obiecującą panoramę miasta nadziei, Dubai. Każdy z ośmiu zapachów „Pierwszej generacji” kronikuje określony element w mieście, stworzony z myślą o pobudzeniu i rozpaleniu wyobraźni użytkownika.
W następnym roku, w 2016 roku, Asghar poczuł się zmuszony do kontynuowania opowiadania dzięki ultra-niszowej kolekcji The Spirit of Dubai „Second Generation”. Ta luksusowa linia stworzona jako ewolucja pierwszych siedmiu zapachów wypełnia lukę między przeszłością, teraźniejszością i przyszłością. Migające nuty są mieszanką starożytnych tradycji i rytuałów miasta oraz jego nowoczesnej kultury charakterystycznej.
Marzec 2019 r. Przyniósł wyjątkowy moment dla dziedzictwa marki, wprowadzając na rynek wyczekiwane, jedyne w swoim rodzaju arcydzieło perfumowane klejnotami „SHUMUKH”. Składając hołd „Duchowi Dubaju”, SHUMUKH, co po arabsku oznacza „zasługujący na najwyższy”, to najdroższe perfumy unisex na świecie, które łączą kunszt, perfumy i biżuterię. Jest to kluczowy kamień milowy zarówno dla marki, jak i dla Mustafy, który ściśle współpracował przy tworzeniu ze swoim ojcem jako głównym perfumiarzem.
The Spirit of Dubai wyróżnia się 11 punktami sprzedaży detalicznej w całej GCC i Europie, w tym ich flagowym butikiem Knightsbridge w Wielkiej Brytanii. Wielokrotnie nagradzany dom zapachowy jest filią uznanej grupy firm Nabeel, która jest pionierem w branży luksusowych perfum z ponad 48-letnim doświadczeniem.
Grupa zapachowa | Orientalne, Skórzane, Szyprowe |
---|---|
Rodzaj | Perfumy damskie, Perfumy męskie, Perfumy unisex |
Pojemność | próbka 2 ml, 90 ml |
Nuta głowy | Skóra sokoła, kardamon, kawa, szafran, kolendra, czarny pieprz, bergamotka, śliwka, czerwone jagody, anyż gwiaździsty, cynamon, gałka muszkatołowa, pieprz, goździki, mięta |
Nuta serca | Orchidea, goździk ogrodowy, konwalia, jaśmin, róża, kadzidło, skóra, liście brzozy, miód, kwiatowy, tuberoza, ylang-ylang, geranium, tytoń, wędzone olibanum |
Nuta bazy | Drzewo gwajakowe, drzewo sandałowe, czystek, tonka, gurjum, copaiba, mirra, paczula, balsam peruwiański, cyweta, kostus, wetyweria, pralina, bursztyn, wanilia, piżmo, kastoreum, labdanum, olej z indyjskiego agaru |
Tomasz –
Perfum ma charakter , najlepszy jaki kiedykolwiek miałem włącznie z flakonem .10/10