1 090,00 zł
Dubai Ajyal to ponadczasowa esencja Dubaju.
Ten wykwintny zapach oddaje ducha pokoleń, przywołując optymizm, energię i radość. Otwiera się radosną bergamotką i śliwką, a następnie przechodzi w serce z delikatnymi kwiatami wiśni i kojącą lawendą. Zapach zamyka bukiet z drzewa cedrowego i wanilii.
Zainspirowany kultowym drzewem Ghaf, symbolizuje odporność i ciągłość. Niech harmonijne połączenie zapachów przeniesie Cię na złote piaski, gdzie przeszłość, teraźniejszość i przyszłość łączą się w urzekającej owocowej, kwiatowej i orientalnej podróży węchowej
Nabeel Perfumes, 50 lat historii perfumiarstwa, to największy producent perfum w UAE. Do portfolio firmy należy kilka brandów od marketowych, bazarowych przez marki średnie do niszowych i ultraniszowych.
Niszowa marka The Spirit of Dubai dostępna tylko w kilku wybranych sklepach w Polsce.
ZEA – założona w 2015 r. „The Spirit of Dubai” wywodzi się z wizji przewodniczącego Nabeel Perfumes, Asghara Adama Ali (Al Attar). Wyruszając na przygodę w przestrzeni, którą określa jako „zorientowany na koncepcję i artystyczny”, Asghar połączył dziedzictwo kunsztu rzemieślniczego Nabeela Perfumesa i jego miłości do Dubaju – miasta, które przez ponad trzy dekady nazywał „domem” – marka pasji „The Spirit of Dubai”. Zastanawiając się nad rozwijającą się historią Emirate, niszowy luksusowy dom zapachowy – opracowany przez niego wraz z synem Mustafą, który jest prezesem marki – wykorzystuje tradycyjne techniki produkcji perfum, doskonalone i doskonalone od ponad wieku, aby stworzyć dwa pokolenia „ jedyny w swoim rodzaju wyjątkowy zapach, zainspirowany kluczowymi elementami wielkiego Emiratu.
Kolekcja niszowa „Pierwsza generacja”, zapoczątkowana w 2015 roku, ucieleśnia samą esencję Dubaju – morze, wydmy, dziedzictwo arabskie, konie arabskie na placu zabaw, gościnność Oud i arabską gościnność, bogaty luksus i obiecującą panoramę miasta nadziei, Dubai. Każdy z ośmiu zapachów „Pierwszej generacji” kronikuje określony element w mieście, stworzony z myślą o pobudzeniu i rozpaleniu wyobraźni użytkownika.
W następnym roku, w 2016 roku, Asghar poczuł się zmuszony do kontynuowania opowiadania dzięki ultra-niszowej kolekcji The Spirit of Dubai „Second Generation”. Ta luksusowa linia stworzona jako ewolucja pierwszych siedmiu zapachów wypełnia lukę między przeszłością, teraźniejszością i przyszłością. Migające nuty są mieszanką starożytnych tradycji i rytuałów miasta oraz jego nowoczesnej kultury charakterystycznej.
Marzec 2019 r. Przyniósł wyjątkowy moment dla dziedzictwa marki, wprowadzając na rynek wyczekiwane, jedyne w swoim rodzaju arcydzieło perfumowane klejnotami „SHUMUKH”. Składając hołd „Duchowi Dubaju”, SHUMUKH, co po arabsku oznacza „zasługujący na najwyższy”, to najdroższe perfumy unisex na świecie, które łączą kunszt, perfumy i biżuterię. Jest to kluczowy kamień milowy zarówno dla marki, jak i dla Mustafy, który ściśle współpracował przy tworzeniu ze swoim ojcem jako głównym perfumiarzem.
The Spirit of Dubai wyróżnia się 11 punktami sprzedaży detalicznej w całej GCC i Europie, w tym ich flagowym butikiem Knightsbridge w Wielkiej Brytanii. Wielokrotnie nagradzany dom zapachowy jest filią uznanej grupy firm Nabeel, która jest pionierem w branży luksusowych perfum z ponad 48-letnim doświadczeniem.
Grupa zapachowa | Cytrusowe, Kwiatowe, Orientalne, Owocowe |
---|---|
Rodzaj | Perfumy damskie, Perfumy męskie, Perfumy unisex |
Pojemność | Próbka 2 ml, 50 ml |
Nuta głowy | Bergamotka, śliwka, nuta zielona, petrichor, nuta morska, gruszka, mięta, rabarbar, czarny pieprz, grejpfrut, limonka, cytryna, kandyzowane jabłko |
Nuta serca | Kwiaty wiśni, osmantus, goździk, mimoza, ylang-ylang, jaśmin sambac, heliotrop, magnolia, frezja, lawenda, helichrisum, jaśmin, konwalia, orchidea, sandałowiec indyjski, drzewo bursztynowe, róża Loukoum. |
Nuta bazy | Drzewo cedrowe, białe piżmo, piżmo, paczula, tonka, wanilia, intensywny bursztyn, brązowy cukier |
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.