1 890,00 zł
Fakhama zawiera wszystko, co luksusowe w Dubaju. Hipnotyzujący zapach, w którym połączono najlepsze z róż; w tym róża turecka i róża bułgarska. Róże to jeden z najpiękniejszych i najbardziej cenionych kwiatów, ceniony od stuleci, a zapach ten łączy się z oudem, bogatą wanilią i wetywerią, afrodyzjakiem, który nadaje aromat dla smakoszy. Uzupełnione nutami bazy: ambra, kadzidło, skóra i mech dębowy.
Nabeel Perfumes, 50 lat historii perfumiarstwa, to największy producent perfum w UAE. Do portfolio firmy należy kilka brandów od marketowych, bazarowych przez marki średnie do niszowych i ultraniszowych.
Niszowa marka The Spirit of Dubai dostępna tylko w kilku wybranych sklepach w Polsce.
ZEA – założona w 2015 r. „The Spirit of Dubai” wywodzi się z wizji przewodniczącego Nabeel Perfumes, Asghara Adama Ali (Al Attar). Wyruszając na przygodę w przestrzeni, którą określa jako „zorientowany na koncepcję i artystyczny”, Asghar połączył dziedzictwo kunsztu rzemieślniczego Nabeela Perfumesa i jego miłości do Dubaju – miasta, które przez ponad trzy dekady nazywał „domem” – marka pasji „The Spirit of Dubai”. Zastanawiając się nad rozwijającą się historią Emirate, niszowy luksusowy dom zapachowy – opracowany przez niego wraz z synem Mustafą, który jest prezesem marki – wykorzystuje tradycyjne techniki produkcji perfum, doskonalone i doskonalone od ponad wieku, aby stworzyć dwa pokolenia „ jedyny w swoim rodzaju wyjątkowy zapach, zainspirowany kluczowymi elementami wielkiego Emiratu.
Kolekcja niszowa „Pierwsza generacja”, zapoczątkowana w 2015 roku, ucieleśnia samą esencję Dubaju – morze, wydmy, dziedzictwo arabskie, konie arabskie na placu zabaw, gościnność Oud i arabską gościnność, bogaty luksus i obiecującą panoramę miasta nadziei, Dubai. Każdy z ośmiu zapachów „Pierwszej generacji” kronikuje określony element w mieście, stworzony z myślą o pobudzeniu i rozpaleniu wyobraźni użytkownika.
W następnym roku, w 2016 roku, Asghar poczuł się zmuszony do kontynuowania opowiadania dzięki ultra-niszowej kolekcji The Spirit of Dubai „Second Generation”. Ta luksusowa linia stworzona jako ewolucja pierwszych siedmiu zapachów wypełnia lukę między przeszłością, teraźniejszością i przyszłością. Migające nuty są mieszanką starożytnych tradycji i rytuałów miasta oraz jego nowoczesnej kultury charakterystycznej.
Marzec 2019 r. Przyniósł wyjątkowy moment dla dziedzictwa marki, wprowadzając na rynek wyczekiwane, jedyne w swoim rodzaju arcydzieło perfumowane klejnotami „SHUMUKH”. Składając hołd „Duchowi Dubaju”, SHUMUKH, co po arabsku oznacza „zasługujący na najwyższy”, to najdroższe perfumy unisex na świecie, które łączą kunszt, perfumy i biżuterię. Jest to kluczowy kamień milowy zarówno dla marki, jak i dla Mustafy, który ściśle współpracował przy tworzeniu ze swoim ojcem jako głównym perfumiarzem.
The Spirit of Dubai wyróżnia się 11 punktami sprzedaży detalicznej w całej GCC i Europie, w tym ich flagowym butikiem Knightsbridge w Wielkiej Brytanii. Wielokrotnie nagradzany dom zapachowy jest filią uznanej grupy firm Nabeel, która jest pionierem w branży luksusowych perfum z ponad 48-letnim doświadczeniem.
Grupa zapachowa | Drzewne, Kwiatowe, Orientalne, Skórzane |
---|---|
Rodzaj | Perfumy damskie, Perfumy męskie, Perfumy unisex |
Pojemność | Próbka 2 ml, 50 ml |
Nuta głowy | róża turecka, róża bułgarska, bergamotka, nuty owocowe, oud, słodka pomarańcza, pikantne nuty, róża damasceńska, elemi ( zapach kadzidłowy/korzenny), kardamon, kawa, bakalie, kandyzowane owoce |
Nuta serca | drzewo sandałowe, cypriol ( zapach drzewny/dymny), żywica benzoesowa, wanilia, paczula, wetiwer (zapach dymny), kolendra, imbir, róźa, szafran |
Nuta bazy | bursztyn, castoreum (zapach zmysłowy ), civetta ( kwiatowo-piżmowy zapach ), mech, karmelizowany cukier, kadzidło, zapach skórzany, mech dębowy |
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.